Orientalny chustecznik

10:00

Cześć!

Dzisiejsza praca to wzór klasycznego decoupage.
Na górze serwetka została przyklejona metodą "na żelazko", pociapana pastą postarzającą
oraz wielokrotnie lakierowana.
 
Dół w pierwszej kolejności został pomalowany białą farbą kredową, następnie przetarłam powierzchnię świeczką, a na  koniec dałam  niebieską farbę. Po wyschnięciu drobnym papierem ściernym o gradacji 180 delikatnie zeszlifowałam warstwę farby tak, aby uzyskać efekt "przecierek".
Tajemnicą moich idealnie gładkich i błyszczących powierzchni jest papier ścierny. Po kilku warstwach lakieru szlifuję powierzchnię papierem ściernym o gradacji 180. Następnie nakładam jeszcze kilka warstw lakieru i używam papieru ściernego wodnego o graduacji minimum 320. Ten rodzaj papieru jest używany na mokro, po prostu moczymy go przed użyciem.

 
Moją pracę ozdobiłam przepięknymi dekorami ze sklepu EKO-DECO.
Muszę stwierdzić, że jeśli chodzi o ozdabianie, są niezwykle trwałe, nałożyłam na nie dwie warstwy bejcy, pastę postarzającą, trochę białej farby, dwie warstwy lakieru i jeszcze na koniec preparat do efektu 3d i nic się nie stało.
W pracy użyłam dwa rodzaje dekorów -oba kwieciste :)

Zapraszam na swojego bloga po więcej praktycznych porad: http://olgadekupazuje.blogspot.com/

Pozdrawiam, 
Olga 



You Might Also Like

1 komentarze

Facebook

EKO-DECO