Renifer na pożegnanie

12:24

Witajcie kochani!
Nadszedł dzień mojego pożegnania się z DT EKO-DECO.  To był niezwykle twórczy rok, pełen bardzo nietypowych, jak dla mnie inspiracji. Mam nadzieję, że nie raz udało mi się was twórczo zainspirować, zaskoczyć, zachwycić.
Ja świetnie się bawiłam bo asortyment sklepu EKO-DECO daje przeogromne możliwości i różnorodność w tworzeniu. A proponowane przez nasz blog wyzwania pobudzały moją kreatywność. 
Dziękuję bardzo całej ekipie sklepu i bloga EKO-DECO za zaufanie i zaproszenie do zespołu. I dziękuję wszystkim dziewczynom z DT za przyjazną atmosferę i super współpracę.

Moja ostatnia inspiracja to uroczy renifer czyli świąteczna dekoracja z drewna.  Rogacza obkleiłam papierem scrapowym i pokryłam przy użyciu maski białym gesso. Dodatkowo dość obficie udekorowałam go brokatem. Dołożyłam ruchome oczka oraz błyszczącą kokardę z dwoma dzwoneczkami - drewnianym i prawdziwym dzwoniącym.
A tak gotowy renifer prezentuje się w swoim "naturalnym" środowisku.







WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

Pozdrawiam serdecznie!
Anna

You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO